Monday, January 21, 2013

... Saya telah bertambah umur.... :)

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah... Allah panjangkan umur saya.. menjadi khalifah yang Allah pilih kepada diri sendiri yang pasti dan kepada persekitaran.. yea kita adalah KHALIFAH pilihan Allah.

hari ini 21012013.. ya Allah... bertambah umur saya sudah..

32 tahun yang lepas tepat 2145 lahirlah saya.. baby comel yang diberi nama 
ROSEDIANA BT MOHAMMED... 
hehee memang comel x caya tengok gambo saya ni... hahahahaa

hahahaha.. ini umur 2 tahun.. comel kan saya, sehingga kini tetap comel juga :) hahaha anak siapa ini.... anak arwah Hj Mohammed B Hj. Hussein dan Hjh Marhamah Bt Hj Noor...

A big famili members so that we do have a great heart, love & semua yang baik-baik belaka..
hahahaah.. i should keep this entry and post sharp2 2145 hahahaha.. no.. i really appreciate the time given by Allah to me... so baru i lahir...:) lahir malam khamis u ol :)... kata orang jawa berani.. yea.. i believe on it..

Thanks pada yang wish either sms, email, fb, instagram n whatsapp.. n face to face...love u oll :) semoga doas yang baik ini menjadi kenyataan.. aamiin.

i have a dream a song to sing..


XOXO RM@D


No comments:

Post a Comment