Friday, December 14, 2012

... BERIANI JOHOR ...

Assalamualaikum..

Hi semua :)

D nak promote masakan keluarga.. resepi arwah abah.. hahahah ingat tak last year D ada cerita yang arwah abah pandai memasak dan kepakaran tu menurun kepada abg D, Abg Ramlee.. yea hari ni D nak promote yang kami adik beradik sedang jalankan bisnes bergerak.. wah mobile lagi.. hehehe

Kami menyediakan tempahan untuk kenduri kendara, majlis tahlil, jamuan keluarga, jamuan pejabat, jamuan hari raya, jamuan sekolah, tempahan kedai makanan dan catering secara kecil-kecilan. Setakat ini kami telah menyediakan tempahan 200-500 orang maksimum untuk kenduri (namapun kecil-kecilan).. so Alhamdulillah rezeki Allah dan kami berjaya. hehehe signature dish kami ialah NASI BERIANI JOHOR kan ini resepi keluarga, diturunkan dari arwah Abah.. jangan takut nasi tomato pun ada kalau nak bertukar selesa.. mables :)... hehehe bukan nak membezakan, tapi D hanya makan nasi beriani masakan keluarga D sahaja.. kerana D sangat-sangat memilih.. bukan membangga tapi itu adalah D.. atau mungkin D dah terbiasa masakan keluarga, ada rasa lain. 

So anda anda anda silalah contact untuk keterangan lanjut. In sya Allah kami akan memberikan servis yang terbaik kepada anda anda anda semua.  

Oleh itu sekiranya anda anda anda di luar sana ingin mendapatkan sebarang tempahan beriani dari anak jati johor bolehlah contact D +60126137464 atau direct kepada abang Ramlee +60192364315. so far kami memasak dan membekalkan area KL/Selangor. tapi again  jika di luar kawasan boleh dibawa berbincang.. kena tanya Boss..

Serius pelanggan yea.. bukan main-main. Sebagaimana D hormat kalian harapnya kalian juga :)..

Sehingga berjumpa lagi... nantikan entry terkini perkembangan perniagaan kami terutama esok.. kerana mlm ini kami akan memasak untuk tempahan kenduri 200 orang tetamu. Alhamdulillah... D akan sertakan bukti-bukti yea.. hehehe supaya anda lebih PERCAYA.. macam lagu Dato' Siti tu :)


XOXO RM@D

No comments:

Post a Comment