Saturday, December 8, 2012

..... Diriku begitu BERHARGA....

CANTIKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!



Ya Allah... Assalamualaikum...

Apa khabar semua... Rasa hari ni.. hari yang bahagia.. opportunity datang lagi... 081212.. CANTIK tak number ni??? Cantik lagi yang D taip...hari ni bukan saja tarikh yang buat D rasa sangat VALUEABLE PERSON tapi D di kelilingi oleh mereka yang sama-sama put the velue dalam kehidupan D. :).. Thanks Allah :D

Check it out :)

D..aka Rosediana Mohammed.. yea itulah seorang perempuan yang sangat suka pada kecantikan.. dan tipu kalau anda anda dan anda tuuu.. yg tgh baca blog D tak suka.. hehehe kita pun sama kan kan kan.. tak kira umur dan jantina :) betul tak????? (hah D nampak you all angguk kepala)... :)

Ok stop membebel D.. kita sharing suatu benda yang baik.. wah sangat sangat baik buat D untuk semua.

...Galvanic Spa... eh apa tuh???? hah pernah dengar tak???? Serius anda semua saya dulu memang "ZERO knowledge about this".. 0... dgn mulut pun oooooo :).. bukan duck face yea.. jgn tak elok buat muka macam tu.. Sebab tanpa buat style tu anda anda anda sangat sangat CANTIK... Ya Allah ciptaan Allah sungguh LUAR BIASA.

Tapi kini tidak lagi..... :D senyum besar sikit.. tidak lagi KERANA DIRIKU BEGITU BERHARGA.. ok ambil dari LOREAL.. again LOREAL sinonim dengan kecantikan kan.. so semestinya GS..Galvanic Spa.. superb. ;)

Memiliki sedikit info yang saya korek dari seorang kakak Rafiedza Rashid :) maka sy akan share di sini...ditambah dengan agen bantuan cik google dan website rasmi.. maka  telah berjaya mencapai pengetahuan secara ilmiah dan saya nak share sekarang.. BTW  sila add dia di fb nye..eh macamana nak add ek... almaklum tidak advance lagi berblog ni sbb :) dulu suka suki untuk diri.. tapi kini tidak lagi kerana untuk semua :) in sya Allah sharing is caring.

Saya memang sangat teruja bila dijadikan bahan testimoni.... wahhhhhhhhhh  tapi tak bolehlah tunjuk kat sini teruja muka saya tuh...hahahaha.. Alhamdulillah.

D akan share picture testimoni yea.. kena upload dr camera which belum berkesempatan.. and the best thing i really puas hati..

hahahah ini permulaan sahaja... bagi peluang dekat anda anda anda tertanya-tanya apa yang D nak share sebenarnya.. HINT dah dapat... kita sambung lagi next entry yea.. In sya Allah. Anda semua semoga Allah permudahkan urusan kita.. aamiin :)

XOXO RM @ D




No comments:

Post a Comment