Monday, January 28, 2013

Peluang datang TIME kita tak READY?? Are u prepare???


Hi semua & Assalamualaikum.



Bila minda dah bergerak positif in sya Allah semuanya positif.. talian hayat jangan putuskan.. submit sahaja..

yea D nak share apa yang di buat kenapa EXFUZE SEVEN +

Lets study :)

D berada di dalam group R350+7 which we bring to you EXFUZE, WDB dan HEITECH... Real Product, Real Business & Real Platform.

Di dalam Exfuze Seven+ anda boleh memilih untuk menjadi CONSUMER atau BUSINESS BUILDER (Networking)...

Yea pilihan di tangan anda, bagi diri D, D bermula dengan CONSUMER.. sharing and sharing semua yang D ada untuk kebaikan bersama.. KESIHATAN... KEBAHAGIAAN... dan KEWANGAN. Lengkap di dalam system..

Sebagai consumer dan most of my family members consume.. mean its GREAT PRODUCT from GREAT BUSINESS for GREAT PEOPLE like us.. its really AWESOME guy.. no doubt.. its come from the bottom of my heart.. I tell you. Guys you all can check from my previous just type Exfuze Seven Pluss you will get more info.. 

I believe you guy consume all vitamins or any others supplements. yea yet it is pills and commonsense our body is like a sponge.. senang nak absorb cecair dari pills.. memang betul pun.. 90-98% keluar balik apa yang kita ambil iaitu pil :)

Tapi dengan Exfuze Seven+ body absorb 90% semua supplement yang kita minum :)  Ok D tak mau cerita panjang lebar kehebatan exfuze but D nak share as a business builder why you choose Exfuze Seven+.

Sebagai business builder kita akan mendapat 3 jenis bonus..

Pacesetter adalah bonus pertama.. kita bakal menerima sehingga ke level 9 dengan % bonus bermula dari 25%-1%.. was it is great? Tak perlu tamak kita jalankan secara kecil-kecilan namun berterusan. You decide :).. Yea its MLM tapi D tak ada pun meeting setiap malam.. yang penting share and get know to the product.. its your tools.. nak datang business preview sangat digalakkan namun again you decide :)

BTC hmm binary team commission anda akan menerima RM105 apabila anda memiliki 2 orang pacesetter (senang cerita introduce 2 org) memiliki 300BV kanan dan kiri rangkaian anda di dalam system.. So lambat atau cepat terpulang kepada anda untuk semua ni.

Bonus terakhir ialah DCM iaitu Director Check Match.. berlaku dan dibayar oleh company kepada kita apabila structure atau all business partner berjalan dengan sendiri.. kanan dan kiri structure.. yang ini kena sit down yea :)

Actually semua kena sit down and share :) u decide.. but for me again start as a consumer only.. untuk kesihatan why talk much.. rujuk my preview on testimonial.. 

But bagi diri D again more to consume and share share, sale on product :) terpulang on you decide what you want :)

.... REAL PRODUCT .... REAL BUSINESS .... REAL PLATFORM .... 
.... REAL TESTIMONIAL...

For me niat baik, buat baik in sya Allah dapat baik... n fikir yang baik-baik sahaja...:)

See you in the next entry.

For more detail we set an appointment and we share all :) +6012 613 7464

XOXO RM@D











No comments:

Post a Comment