Wednesday, February 27, 2013

Saya Bayi Exfuze Seven Plus... Yeayyyyyyy

Assalamualaikum..


Hi semua.. hari ini D nak berkongsi cerita dari salah seorang achiever di dalam Exfuze Seven Plus.. Beliau adalah Abg Riez Hassan dan Kak Ct Ali... mereka low profile so tidak dapat publish muka mereka, tapi pada yang mengenali kedua mereka ini... heheheh mereka sangat baik, tabik spring dan tepuk 5 saat....:D senyum besar sy...

Mereka menunggu selama 11 tahun untuk mendapatkan cahaya mata kedua.. Ya tak tipu anda anda semua, mereka telah memiliki Danish sebagai permata hati pertama.. Namun setiap pasangan yang berkahwin pasti memiliki keinginan untuk menambah bilangan zuriat mereka kan kan kan!!!!!! :).. Pelbagai cara telah mereka usahakan, namun belum mendapat izin Allah untuk menambah rezeki..

Namun dengan izin Allah juga, mereka mampu memiliki seorang lagi cahaya mata lelaki diberi nama Ahmad Aisy Afif dengan mengambil Exfuze Seven Plus sebagai supplement tambahan :)... 

Macam yang kita ketahui, BADAN KITA MAMPU MEMPERBETULKAN SISTEM YANG SEDIA ADA SEKIRANYA KITA MEMILIKI CUKUP NUTRISI.. :) 

Alhamdulillah, Exfuze Seven Plus mampu membantu.. hehehe walau bukan anak D tapi D pun tumpang gumbira.. (senyum nampak gigi)

tadaaaaaaaaaaa

Aisy in his firstday in real world :) date of birthday 281212

Aisy membesar dengan sihat...
tiada  masalah sakit kuning..mama n ayah senang jaga :)

























Menurut kak Ct Mama Aisy, penantian selama 11 tahun ini sangat berbaloi. Beliau mengambil Exfuze Seven Plus selama 2 bulan dan Alhamdulillah, Allah telah perkenankan doa baik mereka untuk menambah bilangan cahayamata.. Botol pertama yang diterima dari Reymee Husseein digunakan sebaik mungkin, dan mereka sekeluarga consume sehingga kini... wahhh ni memamng niat baik buat baik dapat baik... tabik spring kepada Reymee Husseein,,pssss bekas Innuendo tuh... bagi siapa yang tak kenal.. hahaha, silalah carik di en google yea kalau nak tahu pasal him..

Consume sebelum, semasa mengandung, melahirkan, berpantang dan sehingga kini.. Kak Ct kata sesetengah ibu mengandung akan pucat dan cepat letih itu bermakna kekurangann zat besi. Kekurangan zat besi akan menyebabkan bacaan darah merah rendah dan ia sangat tidak baik (kata mereka yang berpengalaman, sy tak tahu.. tapi betullah, kekurang zat besi :)). Kak Ct terus sahaja minum dan minum untuk menambahkan tenaga.. dan tekanan darah kakak Ct cantik sahaja kata pasar :)..dari awal mengandung sehingga lepas bersalin.. 

Mommy gembira :)

Mereka juga bersetuju yang Aisy lebih sihat, tiada demam kuning, kulit mulus wahhh ni cair ni.. dan doktor sendiri mengesahkan yang sepanjang tempoh kehamilan kedua bayi dan mommy sihat.. itu yang best.. kerana kak Ct kata dia adalah mommy senior semua perlu berhati-hati..pada D bukan mommy senior sahaja perlu berhati-hati, semua bakal mommy :)

heheheh dan Exfuze Seven Plus terbukti dapat mengelakkan baby dari G6PD.. wahhh G6PD apa tuh... hehehe itu di lain entry D akan kongsi...


oh ya, di sini D ingin tekankan bahawa Exfuze Seven Plus dari 100% superfood sedikit sebanyak telah dapat membantu para pasangan yang belum memiliki anak dapat memiliki anak. Amazing product dari kekayaan Allah, dengan doa, usaha dan berserah kepadanya..

ok anda anda boleh cuci mata baby Aisy di dalam umur 50-60 hari... sangat sangat sangat COMELLLLLLLLLL :)



Tidurrrrrrrrr :)








Mama, Aisy dah boleh apply passport... can travel oversea dah :D



Uishhh I am happy baby boy, Baby Exfuze Seven Plus


I want Exfuze Seven Plus Mama.... :)




PS... Saya tak boleh cerita lebih-lebih :).. hehehehehe Aisy limited edition version of sharing..

nak tahu lanjut

pm/sms 60126137464
sehingga bertemu lagi :)...


XOXO RM@D




No comments:

Post a Comment