Tuesday, February 26, 2013

Mahal Nyah!!!!!!

Assalamualaikum..


Hmm bersesuaian dengan tajuk di atas D nak kongsi perasaan D dengan anda semua..

Ada yang sms/pm/whatsapp D mengenai Exfuze Seven Plus ni :).. Alhamdulillah, ramai yang memberikan maklum balas yang positif.. di samping beberapa soalan yang membina..

1. Q:Product ni dari mana?
    A: dr US

2. Q: Halal tak?
    A: Saya Islam, wajib saya promote barangan halal, mencari rezeki dengan jalan yang Allah redhai..Makanan darah daging. so halal yea

3. Q: Macamana nak beli?
    A: Senang sahaja.. pm D sy tunjuk jalan.:)

4. Q: Jus ke?
    A: Exfuze Seven Plus adalah infused extract dari Superfood ditambah dengan lain2 elemen yang terbaik. extract bermaksud hanya nutrisi yang baik diambil dan yang tidak baik diasingkan daripada pati. PATI bukan Jus.

5. Q: Boleh ubat semua penyakit ke?
    A: Ini adalah supplement, diingatkan ini adalah supplement bukan ubat.. Ia membantu di dalam proses menghalang, membaiki, dan mengatur fungsi sistem badan.. kerana tubuh badan kita mampu untuk menghalang penyakit sekira kita memiliki CUKUP NUTRISI..  :D


6. Q: Mahalnye? RM195 sebotol.
    A: Eh memang mahal pun...:)Mahal bila tak tahu kebaikan product, bila dah tahu, Ya Allah murahnya :D

Atau

    A: Bila kita tak tahu kebaikan sesuatu product kita akan mengatakan mahal.. tapi bila sudah mengetahui kebaikan product ini.. perkataan mahal itu akan berubah, SANGAT BERPATUTAN.. kerana, di dalam Exfuze Seven plus terkandung pelbagai kebaikan untuk nutrisi badan. Vitamin C, A, Anti-oksida, anti-PENUAAN, anti -KANSER,lebih baik dari memakan lobak, bayam 3kg, omega 3, 6, 7 & 9..dan banyak lagi. sebab itu yang D nampak sebelum mula menjadi pengguna Exfuze tapi setelah itu.. hehehehe tak mahal pun. ia sangat berpatutan.

Cuba dikaji,

satu multivitamin sebotol berapa?? vitamin c sebotol, EPO for ladies sebotol berapa?, Omega or fish oil berapa sebotol??? cuba KIRA :D.. pada diri D, harga ini sangat berbaloi... compact in one bottle :D.. see senyum besar..

atau

  A: jadi ahli la murah saja.. RM371 = RM70 fees untuk menjadi ahli, dapat 2 botol dan setiap satu 750ml.. = RM301/2 = RM150.50 sebotol.


sila baca entry D yang lepas-lepas.













7. Q: Bukan ini sama macam MONAVIE?
    A: Tidak sama sekali, ini EXTRACT infused dari 7 superfood utama dan elemen-elemen yang lain. dan pastinya ujian ORAC membuktikan Exfuze Seven Plus terbaik...:)

8. Q: Siapa boleh minum Exfuze Seven Plus ni?
    A: Semua peringkat umur, dari bayi dalam kandungan, bayi baru lahir, ibu mengandung, pesakit buah pinggang, diabetes, jantung, barah, tiroid, fabriod, migrain, kolesterol, dan lain-lain bole mengambil Exfuze Seven Plus sebagai makanan tambahan.



























Ok itu sahaja untuk hari ini... :D


PM/SMS +60126137464


XOXO RM@D




2 comments:

  1. salam..macam mna klu saya nak jdi ahli??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. Hi Mas

      Mas dari mana? sihat?

      Mas boleh jadi ahli dengan membayar RM371 iaitu RM70 adalah fees untuk ahli dan Mas akan dapat 2 bottle exfuze seven plus (RM301=RM150.50 sebotol).

      Dia ada pakej yg lain juga

      RM682.50 = 5 botol
      RM966 = 8btl

      Ikut kemampuan Mas.. keperluan sekeluarga.

      Selepas itu mas boleh beli harga sebotol RM157.50 terus.

      Mas boleh pilih untuk consume atau buat bisnes. Macam D, mula2 D just consume share sikit2 ada nak beli kita jual.. nak tambah duit tak??

      Setiap botol yang kita beli ini, sebanyak 1% akan disumbangkan kepada kanak-kanak bernasib malang.

      So kita sihat sambil menderma indirectly, awesome kan.. sukar nak menderma tanpa kita sedari.

      Ni numb D 0126137464.. Numb Mas?

      Delete