Wednesday, February 13, 2013

Meletop DIRHAM dari WDB... 2013

Assalamualaikum..

Hi All :).. Gong Xi Fa Cai..... :)

Hari ni D nak share satu lagi berita syiok :).. koleksi dirham telah bertambah dengan jayanya :)..

WDB telah menawarkan pakej LUMAYAN guys :) wahhh really sangat sangat BEST!!!!!!!

Pembelian sekurangnya 20pcs Dirham atau 15pcs limited edition dragon dari agent WDB..ehemm ehemmm D la tu.. dan terus memperkenalkan seorang untuk membeli hanya satu coins dirham anda bakal menerima 11% (PS) selama setahun.. masuk terus ke akaun anda.. wahhhh syiok tuuuu... Perkenalkan potential dan anda menerima profit sharing insentive dari WDB sebanyak 7%. bukan seorang sahaja. Namun sehingga seberapa ramai recommended client kepada agent atau direct ke WDB.. infiniti..wahhh bagus tu.. 11+7??? 18 hahaha tetapi di WDB kami namakan BANYAK!!!!


Its D personal collection, rosedianamohammed.blogspot.com

Di bawah ini contoh senario agar anda semua faham apa yang D perkatakan sebentar tadi :)


Anda menyimpan 20pcs dirham = RM5680 atau anda memilih untuk memiliki 15pcs limited edition dragon RM5070, anda bakal menerima 11% jika atau memperkenalkan hanya seorang sahaja yang ingin membeli dirham (coin). 11% ini bakal diterima selama setahun dari jumlah simpanan anda.


Memperkenalkan orang pertama;

A - menyimpan RM100k ---- maka anda akan menerima 7% dari simpanan yang dilakukan oleh A.. 7% ini adalah PSI yang diberikan dari WDB kepada anda..

Memperkenalkan seterusnya kepada orang ke-2 iaitu B, anda bakal menerima 7% dan begitulah seterusnya :) maksudnya anda perkenalkan dan mereka menyimpan anda pasti dapat 7% PSI.. wahhhh baguskan.

Ini jika mereka tidak melakukan laverage.. :) jika L3 dilakukan BANYAKKKKKKKKKKKKK :)

Pergunakan wang anda dengan bijak. ambil 30% dari simpanan dan lakukan simpanan bijak ini bersama DIRHAM yang tidak akan susut nilai..

D bawa anda semua mengapa kita perlu memiliki dirham sekarang :) kerana di dalam Al Quran sendiri telah membuktikan bahawa nilai dirham/silver tidak akan menyusut.. Anda bijak jom lakukan untuk diri, keluarga dan masa hadapan kita :)


Juzuk : 15Surah : AL-KAHFINo. Surah 18Ayat : 19
Profil Surah : RqrMainM new
Terjemahan Dalam Bahasa Malaysia
Tafsiran Ar-Rahman
Kaligrafi
Surah
Dan demikianlah pula Kami bangkitkan mereka (dari tidurnya), supaya mereka bertanya-tanya sesama sendiri. Salah seorang di antaranya bertanya: "Berapa lama kamu tidur?" (Sebahagian dari) mereka menjawab: "Kita telah tidur selama sehari atau sebahagian dari sehari". (Sebahagian lagi dari) mereka berkata: "Tuhan kamu lebih mengetahui tentang lamanya kamu tidur sekarang utuslah salah seorang dari kamu, membawa wang perak kamu ini ke bandar kemudian biarlah dia mencari dan memilih mana-mana jenis makanan yang lebih baik lagi halal (yang dijual di situ) kemudian hendaklah ia membawa untuk kamu sedikit habuan daripadanya dan hendaklah ia berlemah-lembut dengan bersungguh-sungguh (semasa di bandar) dan janganlah dia melakukan sesuatu yang menyebabkan sesiapapun menyedari akan hal kamu.
   
   
Terjemahan Dalam Bahasa Inggeris
Tafsiran Abdullah Yusuf Ali
Such (being their state), we raised them up (from sleep), that they might question each other. Said one of them, "How long have ye stayed (here)?" They said, "We have stayed (perhaps) a day, or part of a day." (At length) they (all) said, "Allah (alone) knows best how long ye have stayed here.... Now send ye then one of you with this money of yours to the town: let him find out which is the best food (to be had) and bring some to you, that (ye may) satisfy your hunger therewith: And let him behave with care and courtesy, and let him not inform any one about you.
Credited dari http://www3.pmo.gov.my/...online Al Quran

ok so D akan sambung... kelebihan melakukan penabungan bijak cara WDB ni.. sangat2 BEST :)

Mari semua kita lakukan simpanan bijak bersama DIRHAM :). Beli sekarang dan tunggu :)

Sila hubungi D +60126137464, free consultation.

XOXO RM@D


No comments:

Post a Comment