Tuesday, February 19, 2013

Exfuze Seven Plus, Kandungan tambahan !!!


Exfuze Seven Plus,

Assalamualaikum..

Hi semua :).. Ramai yang email and sms D tanya apa bezanya Seven + dan G3 :)..

Sila baca entry http://rosedianamohammed.blogspot.com/2013/02/baca-label-anda.html... this is VERY IMPORTANT.... sila baca http://rosedianamohammed.blogspot.com/2013/01/exfuze-seven-miracle.html

Yang pasti anda anda semua, extract yang terdapat di dalam exfuze Seven Plus membuatkan ia TERBAIK.

Maka, hari ini D kongsi elemen tambahan di dalam Exfuze Seven Plus..

Jom ambil ilmu :D


Dicampur dengan elemen-elemen atau unsur-unsur yang terbaik selepas 7 superfood Gac, Goji, Noni, Mangosteen, Acai, Seabuckthorn & Fucoidan..



Grape seed
Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+,
 Grape seed -rosedianamohammed.blogspot.com

Ia mengandungi vitamin E, flavonoids, linoleic acid dan phenolic OPCs. Ada bukti menunjukkan bahawa ekstrak ini menurunkan kadar risiko penyakit jantung seperti tekanan darah tinggi dan kolesterol, mengurangkan infkamasi dan mampu menolong penyembuhan luka, pereputan gigi, osteoporosis, kanser kulit, kerosakan akibat ultra violet, ederma, hepatoprotion dan anti-viral.

Pomegranate/ Delima

Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+
Delima/Pomegranate - rosedianamohammed.blogspot.com

Ia mengandungi flavonoids, polyphenols dan level antioksida yang tinggi. Ia juga antic anser terutama kanser prostat, membantu pembersihan arteri, melindungi pengangkutan darah di dalam system badan, tekanan darah rendah dan menghalang pertumbuhan banyak penyakit yang disebabkan oleh bakteria, fungi dan parasit. 

Concord Grapes
Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+
Concord grape - rosedianamohammed.blogspot.com

Ia mengandungi 3 jenis polyphenols: flavonoids, phenolic acids dan resveratrol. Ia bergabung untuk kepentingan kesihatan di dalam memperbaiki fungsi imun seperti memperbaiki kerosakan DNA, menurunkan tekanan darah, penerimaan platlate dan meningkatkan daya ingatan. 
Wild blueberry
Memiliki kandungan vitamin C yang sangat tinggi, manganese dan antioksida, most notably anthocyanin’s. Kajian membuktikan ia bagus untuk meningkatkan ingatan, anti kanser, mengawal obesity, meningkatkan sensitivity insulin dan mencegah infeksi di dalam saluran punci kencing. 

Aloe Vera
Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+
Aloe Vera - rosedianamohammed.blogspot.com


Adalah satu tumbuhan yang mengandungi 75 jenis campuran nutrisi yang membantu di dalam kepelbagaian kondisi kesihatan di dalam fungsi badan. Kajian terkini membuktikan bahawa Alove mungkin membantu sebagai rawatan antiviral kepada penghidap HIV dan AIDS

Wild Blueberry

Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+
Blueberi Liar

Ia mengandungi kuantiti Vitamin C yang tinggi, anti oksida, "manganese, anthocyanin's". Kajian telah membuktikan ia bagus untuk menguatkan memori, anti kanser, pencegah obesity, meningkatkan tahap sensitiviti insulin dan mencegah jangkitan di saluran kencing.


Shilajit
Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+
Shilajit - rosedianamohammed.blogspot.com

Berperanan mengurangkan sakit secara natural, anti ulser, anti keresahan/kegelisahan, anti tekanan, anti usia dan meningkatkan daya focus.

Ultra-Purified Functional Water
Unsur Terbaik tambahan Exfuze 7+
Ultra-Purified Functional Water - rosedianamohammed.blogspot.com

Kepadatannya menyerupai kepada cairan cytoplasma yang telah ditemui. Ia sangat mudah untuk diserap dan effisyen terhadap tubuh badan. Memiliki level PH yang tinggi (lebih alkali daripada air minuman biasa). Ia membantu untuk menyeimbangkan kondisi asid di dalam tubuh akibat pengambilan makanan juga mencegah penyakit seperti kanser yang mana tidak mampu bertahan di dalam persekitaran alkali.

Let sihat sejahtera bersama Exfuze Seven Plus, PM +60126137464

Credited to En Google :) all pictures

See you in the next entry

XOXO RM@D

No comments:

Post a Comment