Friday, February 22, 2013

BASIKAL... BICYCLE... 2 RODA :D

Life is like a BICYCLE 
Assalamualaikum..

Yea my life is like a bicycle.. Do you agreed with me??

I think this is first ever bicycle in market
pada abad ke-19..
rosedianamohammed.blogspot.com


Syukur Alhamdulillah Allah give me THE BEST chance to breath, beribadah, berkelana di atas muka bumi ini, berkenalan dengan semua makhluk ciptaan Allah yang memiliki banyak kerenah dan cara kehidupan..menjadi anak, adik, makcik, granny, kawan, partners, etc. D belajar erti kehidupan walau belum banyak namun semua sangat berharga. Semoga rezeki ini akan menjadi ruang dan peluang untuk saya lebih memperbaiki diri saya ke jalan yang Allah redhai juga kamu semua.. aamiin :)

Ride the bicycle, enjoy your day. Allah berikan kehidupan ini untuk digunakan sebaik mungkin. Bukan dibiarkan dengan hal-hal remeh temeh yang lebih banyak memberikan kesan negatif yang tak memberi impak yang baik di dalam kehidupan yang indah pemberian Allah. 

hahahaha i miss my bicycle which now Adam yang ride sebab i left there.
weekend he will ride :)...
rosedianamohammed.blogspot.com

I miss during my childhood time.. so fun :).. riding bicycle..hahhaha D dapat peluang riding bicycle masa darjah 6.. Arwah Abah belikan.. warna hijau dan itu adalah warna kegemaran kami :)... cycling dari rumah ke sekolah rendah dan sekolah agama.. masa tu keluar rumah 630 pagi pun tak kisah.. tapi sekarang kalau suruh D keluar 630pg dan riding the bicycle hahaha demi Allah D tak mahu.. keselamatan tak terjamin... wah mentang-mentang dah berkereta charactor pulak.. bukan sebab itu tapi kerana sebab keselamatan.. robbery and so on.. tapi again itu kuasa Allah.

Moral di sini ialah RIDE YOUR BICYCLE...your life with FAITH from Allah.

Love you guys... May Allah lancarkan urusan kita..aamiin.

XOXO RM@D



No comments:

Post a Comment