Tuesday, March 5, 2013

LOVE MAK :) - Al fatihah... makanan jiwa...




Assalamualaikum..

Hi Emak.

Apa khabar?
Ana harap Mak sihat :)

Ana bangga memiliki Mak yang comel, baik hati, pendiam, tak cerewet, yang sayang Ana, yang pandai memasak :).. Ana suka pabila Mak memegang tangan Ana kala berjalan kerana terasa aliran kasih sayang Mak kepada Ana.. Ana suka bila Mak usap kepala Ana.. kadang-kadang sengaja baring atas riba Mak biar Mak usap kepala Ana walau Ana dah 30 series :)

Mak yang sukakan kecantikan..heheheh suka tengok bilamana Mak lepas mandi..confirmed akan pakai bedak di muka dan badan.. mesti cantik-cantik.mesti wangi-wangi.:).. sebab tu Ana pun suka cantik-cantik skrg turun ke cucu Hidayah..hahahaha ingat lagi masa berbual dengan dia..dah besar nak jadi macam Ucu la.. nak jadi PRINCESS..:).. dalam kepala tanda soal jadi macam Ucu??? PRINCESS???

Sekarang lagi dah senang SPRAY PERFUME :)

Satu hari Mak akan tukar baju sampai 3 kali kalau berpeluh :) hahah itu sikap Mak.. tak suka baju basah.. tak pe.. yang basuh washing machine..

Emak terima kasih di atas restu dan doa-doa baik dari Mak.. Mak memang superb.. biar kerja tak berpangkat tapi berkat..."Allah akan berkati kita bila mana hati orang tua kita memberkati kita" Ana ingat quote ini dari salah seorang kenalan yang share di FB dr Al Quran.. dan Ana pegang dan Ana percaya. Memang betul pun..

Love you Hajah Marhamah Bt Hj. Noor..
Walau dalam gelap, terang, dingin pagi atau senjakala..namamu tersemat disanubariku di dalam setiap detik nafas berlagu.. Ana rindu pelukan dan ciuman mesra Mak.. 

Mengingati Mak dapat pahala, melihat wajahmu juga mendapat pahala..ya Allah mudah sungguh untuk aku mencari pahala. Melapangkan dadamu juga ku bakal menerima pahala.. ya Allah sungguh besar rahmatmu...

XOXO RM@D


No comments:

Post a Comment