Thursday, July 4, 2013

....... DANA oh DANA... siapa yang peduli!!!



Assalamualaikum

Hi semua.. Alhamdulillah bertemu lagi kita..

Betul-betul menguji bulan 6 yang lepas.:) back to back project dan Alhamdulillah kerja berjalan lancer.. Syukur pada Allah.

Sebenarnya bukan mengenai kerja yang ingin D kongsikan dengan anda-anda semua di luar sana. Tetapi D ingin kongsikan pilihan bijak ramai mereka yang bijak pandai di luar sana mengenai dana pelaburan bijak untuk anak-anak..

Jeng jeng jeng..

WDB menawarkan dana pelaburan bijak untuk anak-anak. ia mampu milik dan mampu laku untuk semua ibu bapa diluar sana... Menarik kan???

Bagaimana???

Lakukan transfer savings anda menerusi kaedah simpanan dirham dengan WDB?

Pernahkah anda terfikir mengenaisimpanan pelajaran yang anda lakukan setiap bulan itu membebankan? Ia memerlukan komitmen yang sangat tinggi kerana selalunya kita akan menggunakan insuran sebagai langkah mudah. Simpanan yang dilakukan memerlukan komitmen mengikut syarat-syarat yang dipersetujui samada membayar setiap bulan, setengah tahun, setiap 3 bulan sekali atau setahun sekali. Sekiranya terlewat membayar ia akan dipanggil sebagai gagal memenuhi syarat. Samada simpanan terhabus iaitu HANGUS simpanan kerana kita tidak mampu memenuhi komitmen yang diminta. 

Namun dengan transfer savings WDB, pindahan simpanan dilakukan sekali tidak membebankan. malahan anda ibu bapa mampu pilih kaedah yang ditawarkan. Ia samada sekali gus amaun (lump sum amount), setiap bulan tanpa syarat, atau bila-bila berkehendak. Mudah kan!!! Atau anda boleh lakukan sekali sahaja simpanan tanpa perlu ulangan simpanan.

Ia lebih mudah kerana simpanan ini berbentuk fizikal, anda menjaga sendiri simpanan anda. Namun anda masih berpeluang untuk meletakkan jagaan simpanan fizikal di dalam jagaan WDB namun terdapat fee (yuran simpanan) akan dikenakan mengikut jumlah simpanan anda.

Terdapat banyak pilihan untuk melakukan transfer savings menerusi dirham/silver. Certificate Associate yang bertauliah akan dengan sabar menerangkan sebarang persoalan yang anda ingin ketahui. Lakukan temujanji eksklusif bersama kami.

Hubungi segera talian +6012 613 7464 untuk maklumat lanjut.

Ambil tahu sekarang, untung untuk masa hadapan.


Puan Anita Pensyarah dari Bangi telah melakukan tindakan bijak beliau. Demi untuk anak-anak dan masa hadapan., bersama En Azhar (baju putih) dan En Riez Hassan Agency Manager WDB





















Ini D :).. with my combibar collections.




XOXO RM@D






No comments:

Post a Comment