Friday, May 17, 2013

Marilah-mari mengundi.... :D

Assalamualaikum..

Cak!!! hi semua.. MENGUNDI untuk Exfuze Seven Plus... hahahaha :D

Apa khabar?.. oh yea cuaca tak menentu..hujan...cerah..panas..hujan...makanya kita perlu menjaga kesihatan kita..hehhehe jgn lupa minum exfuze seven plus..extract supplement..ia liquid..senang penyerapan..di samping rasanya yang AMAT OSEM...sangat sedap...sangat lazat...sangat sangat berkhasiat :)..

Yea D tau mesti anda anda semua kata D tak habis-habis promote 7+..yeala anda semua..selain dari pengedar sah dari HQ, D ingin semua yang berada di sekeliling D jadi sihat..maintain sihat..kita consume..lepas tu nak jadi business builder D tunjuk jalan... senang as ABC..:D..see senyum besar D..

Anda semua..kesihatan yang elok perlu dijaga...Para doktor telah menjelaskan bahawa BADAN KITA SANGAT AJAIB KERANA MAMPU MEMBAIKI, MELINDUNG DAN MENGATUR sistem tubuh badan JIKA ia memiliki CUKUP NUTRISI.

Bagaimana caranya?..

Sebelum D consume 7+..D ambil vit pil..epo pill omega pill yang mana semua tu D sangat malas untuk ambil kerana selalu LUPA.nak makan kena ada air lepas tu nak makan kena ikut time. Tapi setelah consume 7+..hmmm x payah ikut masa..minum bila D suka di samping mengikut waktu yang digalakkan.:) Yang seronok..badan serap 98% direct dari liquid extract supplement 7+ ini..TIADA PEMBAZIRAN MAKNANYA..

Apa dia??? Tak perlu susah-susah.. kita sihat baru boleh bekerja.. badan kena jaga walau kita tidak tahu akan hidup sampai bila. Bukan menongkat langit namun biar hidup umur panjang tapi tak menyusahkan orang disekeliling, itu pesan D pada diri D. pada yang terasa maaf yea, bukan bermaksud nak laser anda anda anda tapi peringatan untuk diri lebih sebenarnya..

Apa jaga makan minum??? hmm betul ke boleh jaga? Bukan ke zaman serba moden ni anda anda anda semua suka sangat-sangat makan di luar serta suka sangat sangat sangat FAST FOOD???? hmmm tipu tipu kalau kata tak suka.. even D juga suka cik M, tapi serius dengan peningkatan umur sekarang ni.. D sudah kurangkan dan jaga pemakanan. Tapi makanan di luar yang berada di dalam pasaran kita tidak semuanya SIHAT.. UNSIHAT anda semua... So kitya perlu mencari alternatif lain.

Alternatif lain ialah supplement.. tak pe anda anda anda semua.. tak semestinya pilih 7+ tapi kalau pilih 7+ anda memang SMART.. 

 100% Natural... No Sodium Benzoate... Not juice concentrates... No artificial thickeners... No artificial sweeteners... Highest Antioxidant content... Rich in pure extract nutrients... Approach by Ministry of Health... Highly effective with multiple super food content... High absorption rate (CAP-e assay tested)... Shown to improve many health conditions... Heat resistant up to 260 degree celcius... Longer shelf life... High ORAC value... BSCG certified... Certified Halal... 

So jom sihat bersama Exfuze Seven Plus :)
pm/sms +60126137464

Jumpa lagi.

XOXO RM@D
Bekalan di dalam ofis :) RM@D

No comments:

Post a Comment