Thursday, April 25, 2013

Exfuze - GASTRIK - SAKIT BELAKANG.. apa ni??????

Assalamualaikum

Hi semua... wah macam ramai pengikut baca blog saya kan!!! D oh D subhanallah.

Tak pe.. Hi anda anda anda :)

Ok sebenarnya D nak kongsi apa yang berlaku pada D minggu lepas..

Ok, bermula minggu yang sibuk walau baru lepas LIMA Langkawi, submit form itu dan ini, clear akaun  dan submission tender.. ya Allah yang tang itu buat sampai D demam panas.. walau ia hanya penyebab yang sikit selebihnya Allah yang telah aturkan buat D jatuh terpeot sungguh.

D dah rasa suam suam nak demam since Friday 12, 2013.. tapi buat macam tak faham. Disebabkan kena masuk office on Saturday dan bekerja hingga ke midnight kerana tanggungjawab dan amanah untuk kerja esoknya AHAD, kerja dan TERUS DEMAM..hahahahaha tak boleh bangun.. sakit belakang yang amat. sudahlah saya seorangan diri, abang saya balik kampung.. hua hua.....

ok kerana D consume Exfuze Seven Plus so, D cuba bertahan sehingga kerana tak larat sakit belakang dan demam yang sangat menyucuk tulang badan D pergi ke klinik setelah abang D pulang dari kampung, mlm Isnin dan mc Isninya..wah ayat saya sangatlah SKEMA...


Malam tu abang kesayangan hahahaha sayang sungguh... uit memang la sayang. dia abang kandung saya yang jaga saya di KL.. hmm tak la jaga sangat tapi ada la..so kena bersyukur, prepare pure orange juice untuk saya. dan malam itu saya tidur sehingga pagi Isnin - sambung tidur dan tidur dan tidur.. WAHHHHH sungguh saya memang tidur sahaja. (tolak bangun makan/minum/makan ubatdan perkara wajib)

Masa ini sangat terharu, heheheh Along dan Mak asyik call tanya khabar :)

Rasa sangat disayangi... :D

NI CERITA BAGUS,,, lagi buat D jatuh cinta...hehehehe

Badan saya memberi tolakan kepada ubatan doktor.. ADAKAH KERANA SAYA TELAH IMUN KEPADA NATURAL SUPERFOOD, bahan berdadah secara automatik dia tolak????

Jawapannya YA!!!!

D mengalami GASTRIK YANG TERUK.. SAKIT BELAKANG YANG SEMAKIN TERUK walau D telah ambil PAIN KILLER.... so D g jumpa doktor lagi dan STOP semua ubat just ambil ubat demam dan ubat gastrik which D tak ambil pun.. D stop dan TERUS minum 7+.. Alhamdulillah selepas itu badan semakin beransur pulih.. 

SO.. bukan D kata MIRACLE 7+ tapi IA BENAR kata doktor bahawa BADAN KITA BERUPAYA MELAWAN PENYAKIT SEKIRANYA KITA CUKUP NUTRISI... iam life testimonial!!!! so nak cukup nutrisi jalan pintas kita ambil Exfuze SEVEN PLUS, liquid iaitu 98% terus serap ke dalam sistem badan berbanding pil.

D siap cerita pada doktor apa D ambil.. terutama EXFUZE SEVEN PLUS.. DOKTOR KATA BAGUSSSSSSSSSSSSSSSSSS,..... TERUSKAN.. nasib tak sihat kalau tak mau D promote lebih kat doktor :)

Doktor juga cakap, tak ada masalah JUST MINUM dan teruskan...:)

Jadi anda anda semua.. JOM SIHAT DENGAN EXFUZE SEVEN PLUS... SIHAT BERAMAL BERDUIT... 

DUIT - Doa, Usaha,Istiqamah, Tawakal&TERIMA KASIH Allah :)

So hari ini bukanlah sudah 100% sihat, tapi lebih baik dari sebelumnya..

Untuk lebih info pm D untuk Exfuze Seven Plus. nak consume.. nak berniaga... in sya Allah D tunjukkan. :)
012 613 7464

Jumpa lagi...

XOXO RM@D

No comments:

Post a Comment