Monday, September 9, 2013

...Terlajak BUAT!!!! amik kamu....

Assalamualaikum.

Hi anda semua, D kena grap masa emas sy.. Lappy terchenta masuk hospital.. ni menggunakan lappy comp.. Hujung minggu yang lepas sangat bz dengan seminar & old USM fren outing :)

OK Hari ini D nak sangat-sangat SHARE mengenai DIRI KITA..

Empat perkara penting dalam diri kita :)

APA KITA FIKIR
APA KITA RASA
APA KITA KATA
APA KITA LAKUKAN

Empat perkara ini adalah DOA yang makbul. law of attraction, i believe in it. so do us.

Allah maha mendengar tanpa kita ucapkan. Berkata-kata menerusi hati berdoalah, berusaha in sya Allah. Oleh itu jom kita ubah percakapan, pemikiran, perlakuan dan rasa kita. kita ubah menjadi lebih baik dari sebelum.

kata-kata ini untuk diri D & anda semua yang D sayangi. D share kerana D mahukan kita umat Islam lebih sedar dan dekatkan diri kita kepada Allah, bukan riak atau apa tapi sedikit kebaikan ini semoga Allah berkati hidup D.

ps Azam D nak baca al Quran lebih kerap dan dapat katam quran lagi sebelum 31/12/13 ni.. Doakan D yea :)..

Ops lagi satu.. D memang gilerssssssssssss Exfuze Seven Plus..hehehehe membantu org yg sakit jadi sihat.. membantu yang sihat bertambah sihat... :).. yang belum ada rezeki untuk dapat zuriat in sya Allah consume 7+ dengan betul suami isteri rezeki itu Allah berikan. kita usaha Allah yang tentukan.. sila la like page saya :) https://www.facebook.com/exfuzerm7

daaaaa :)

opssss, D dah jumpa you tube untuk kita fahami solat kita secara video.. nanti D share :).. Tgk tu dah daaa tapi tangan ini masih nak menulis lagi..

ok kita jumpa lagi yea :)

XOXO RM@D




No comments:

Post a Comment